Uvod u marketing

Uvod u marketing

Piter Druker, čuveni biznis konsultant I edukator iz druge polovine dvadesetog veka je izjavio:                             ,,Marketing ne možemo posmatrati kao sektor poslovanja, on je celokupan biznis viđen sa strane finalnih rezultata....profita i zadovoljne...

read more

Uvod u marketing

Piter Druker, čuveni biznis konsultant I edukator iz druge polovine dvadesetog veka je izjavio:                             ,,Marketing ne možemo posmatrati kao sektor poslovanja, on je celokupan biznis viđen sa strane finalnih rezultata....profita i zadovoljne...

read more

Šta očekujete od vašeg biznisa?

Da bude profitabilan i da generiše adekvatan povrat na vaša ulaganja; Da bude likvidan kako bi ispunio svoje kratkoročne obaveze (npr. isplata zakupa i plata); Da uveća svoju sposobnost finansiranja operacija iz profita (npr. generisanjem dovoljno gotovine da se...

read more

Započinjanje analize

Jedan od najznačajnijih faktora koji trebate razmotriti prilikom prognoze vašeg gotovinskog toka jeste obim prodaje koji će biti generisan u nekoliko narednih meseci kao i u ostalom periodu za koji vršite prognozu. Vaša prognoza prodaje mora biti što je moguće...

read more